Onsdag

Var på mässa idag...en mässa för framtiden, är det tillräckligt tydligt att man vill undvika den när man går och fikar efter en halvtimme....

Körde dit iaf så jag och emeli körde och fikade i västra hamnen, det var nog den mysigaste och bästa fikan jag någonsin varigt på..

Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra, åka härifrån, plugga lite mer eller gå och ducha... jobbigt, känner mig så trött på allt, är det livskraften som håller på att ta slut? Vem har alla svaren på alla frågot jag har? Jag behöver verkligen svaren...

Orkar inte bry mig om något längre, känns surt, känner mig elak..orkar inte  höra alla som klagar längre, konstigt nog gör jag det själv...vet inte riktigt varför, kanske är det så att jag bara vill att ni iaf kan förstå lite varför jag är så här...

Jag vet inte varför...och som sakt jag bryr mig inte iheller....

Man orkar inte mer än till en viss gräns

Gud, försvinner inte denna inställningen snart så vet jag inte vad jag gör, vad gör man då? Typiskt, en jävla fråga till som någon borde ge mig ett svar på, precis vad jag behövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback