Det lilla livet

Absolut dax nu för en uppdate.

Det som framförallt är aktuellt nu är ju att jag faktiskt lämnar denna platsen på jorden för Korsika.

Avfärd: lördag den 17 maj.
Hemkomst: Je ne seis pas!

Känns sjukligt bra att äntligen lämna dosen, helt otroligt bra faktisk. Att det sen dessutom är Korsika jag ska till är ju helt fantastiskt. Är bara så sjukt glad just nu. Precis det jag behövde när det började blåsa kallt i förra veckan. Kommer att kännas så tungt att lämna många och mycket hemma men samtidigt så skönt att bara dra ifrån andra och annat.

Fan vad kul det ska bli!

PS. Avsked här hemma med mat torsdag den 15 maj. Be there!

image56

Kommentarer
Postat av: ida

än en gång: GRATTIS MIEN SKÄTT!
jag önskar jag kunde komma på din avskeds middag

2008-05-08 @ 06:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback